• Modèle : LL52G3FC

Veuillez Sélectionner :

État : Neuf sans emballage :
Objet neuf, jamais porté, vendu sans l'emballage d'origine ou dont une partie du matériel d'emballage d'origine est manquante (comme la boîte ou la pochette d'origine). Les étiquettes d'origine peuvent ne pas être attachées. Par exemple, une paire de chaussures neuves (sans aucune marque d'usure) sans sa boîte d'origine appartient à cette catégorie.Afficher la définition de tous les états- la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur : Professionally Digital Printed in the UK, Please note that like any other 100% cotton printed t-shirts that you may purchase from any high street fashion store you are advised to wash your garment with care. You can preserve the quality and darkness of your t-shirt's design by washing it with care. Please only machine wash in cold water. Kindly note that some fading may occur. Please kindly note that the sleeves are not folded. The item picture shows folded sleeves for display purposes and you can simply fold the sleeves of your item yourself. If you have any questions, please don't hesitate to ask via ebay direct message
Brand: Gildan
Material: Cotton Exact Material: Cotton

marchandise RSS Feed :: Rilakkuma Japanese Manga Anime Fun T shirt Vest Tank Top Men Women Unisex 2435 LL52G3FC